20 Aralık 2012

Kece gullu orgu sapkam

Evet kis geldi, sapka zamani simdi; Bu sapkadan bir suru ordum, hepsini hediye ettim. Kis geldiginde birde baktimki kendime ormemisim. kambersiz dugun olmaz dedim, benimde olsun bir tane:))
Sapkayi ordum fakat suslemesini yapmak icin cicege ihtiyacim var ama ben keceden cicek yapmayi bilmiyorumm:(( Derkennnnnn Sevgili Cicibiciisler'in sahibesi Ayser hanimcigim  imdadima yetisti:)) Kendisinden yardim istedigimde sagolsun beni kirmamis ve blogunda keceden gulun nasil yapildigini sahane bir sekilde anlatan bir post hazirlamis. Sonucmu???

Sanirim oldu:) Evet Ayser'cigim aferini haketmismiyim:))

Yardimlarindan dolayi tekrar tekrar tesekkurler CICIBICI AYSERRRRRR

8 yorum:

  1. valla çok şık olmuş hazır halt etmiş yanında:) biraz ağır mı konuştum acaba:)

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa iltifatin agababasini almisim, agir olurmu hic Ceyda'cigim, hafif bile kalmis:))) Cok tesekkur ederim, aksamlari yapacak isim yok yapayim sanada bir tane:)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ellerine sağlık... Benim anlatımımla süslenmiş olması ayrıca mutlu etti beni. Demek ki neymiş, bir kerede olmadı deyip bırakmıycak tekrar tekrar deniycekmişiz. Sonuçta da bu güzellikleri görecekmişiz.. :)
    Eh devamını da bekliyoruz artık..:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim çok iyi niyetlisin saol ama ben türbanlı yıım :)

    YanıtlaSil
  5. Gercekten begenmis olmana cok sevindim ustadim benim:) Simdide sarmal kolye yapiyorum keceden:)) Costum ya bir kere kim tutar beni:))

    YanıtlaSil
  6. ceyda'cigim o zaman senin kullanabilecegin baska birsey yaparim sana:)demokraside careler tukenmez:))

    YanıtlaSil
  7. Süpermiş bu şapka, ellerine sağlık
    ben şapkayı severim özellikle fenerliyse:)) ne alakaysa şimdi:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Besiktas can'dir diyorum, hele siyah beyazsa sapka!!! :))
      Tesekkur ederim. :)

      Sil