19 Şubat 2013

Burda classic Etek/Ceket

Merhabalaaaaarrrrr,
Nihayet buralardayim:, ohhh bee:))

Bu sayiyi biliyorsunuz, ilk ciktiginda bu ustundeki modeli icin almistim dergiyi. Yaklasik 2 hafta sonrada diktim. (dergiyi alis tarihim:ekim/2012) :))
Fakat yasar'lar grubuna mi girmek istedilerrrrr, yoksa bendemi bir tembellik vardi bilemedim, ceketin iliklerini acmam bayagi bir uzun surdu:)
Artik Sukufe bile sikayet etmeye baslamisti, al bunu artik ustumden diye:)) ( o kadar yani)
en sonunda 3 gun once iliklerini actim bir hisimla dugmelerinide diktim:)
Ama bu defada fotograflanmak icin bekledi:)) En nihayetinde bugun o iside hallettim:)
Hadi iyisin Sukufeeeeeeeeeeeeeeee:)
(Bu arada bilmeyenler icin ufak bir not: Sukufe benim terzi mankenim:)))
Eveeeetttttt, bakin bakalim olmusmu kizlar??




Etek uclarini elimde kivirdim. overlok ve elde bastirma bayagi bir zamanimi aldi:)

 Bu arada bu obi kemeride sirf bu takim icin aldim:)))


 Bu donusu bir turlu onde yakalayamadim:))))

27 yorum:

  1. Harika... Annem de çok güzel dikiş dikerdi bu sebeple bir parça anlarım duruştan, kesimden dikişten.. Bence cuk oturmuş ve süper olmuş :) Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Iyisimi: Cok tesekkur ederim. Once yaka cok oyaladi, sonra etegin etekleri. Buyuzden biktim sanirim ki ilikleri acmak nerdeyse 3 ayimi aldi:)))) Ama sonuctan bende memnunum:) Tekrar tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok güzel dikmişsin modelde çok hoş
    kemerli hali daha da hoş
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Bu elbiseyi dikmek hiç de kolay değil. Çok başarılı olmuşsunuz. KEYİFLİ günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  5. ayyy mevlude abla ne tatlısın yaaa ne zaman yayınlandı bu sayı anacım kacırmısım cok hos olmus bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Bayildim cok guzel olmus ve cok da yakismis, gule gule giy canim. Bir de cati katina bayildim:)

    YanıtlaSil
  7. Terzi Esma: cok tesekkur ederim. Senin gibi ustalar dan boyle sozler duyunca; evet iyi is cikarmisim diyorum. kemerli halini bende sevdim:))

    YanıtlaSil
  8. Petek Ulug; cekette cor zorlanmadim, cunku iki tane mantonun ust kisminda bu kalibi kullandim. Ama her defasinda yaka nasil takiliyordu diye dusunmedim degil:) Etek volanli oldugu icin uclari bastirmak bayagi oyaladi. Cok tesekkur ederim...

    YanıtlaSil
  9. Nedime Akdogdu: Nedimecigim kacirmadin hayatim uzulme. Cunku Turkiyede yeni cikmis bu sayi. Hala alabilirsin yani:)
    Tesekkur ederim bu arada:)))

    YanıtlaSil
  10. Ful Atolye: Fulay cok tesekkur ederim bitanem, bende begendim, ozellikle etegi:))
    Evimin ust katindaki 5 oda',
    nin 5ide boyle cati kati tarzi:))

    YanıtlaSil
  11. mevlüde hanımcım ellerinize sağlık çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  12. Ceyda Cicek: Olmus degil mi? :))Yayinlanmayi bu kadar bekledigine degdi gibi sanki:)))

    YanıtlaSil
  13. olmuş olmuş bn çok beğendim..zor bi model sonuçta..

    YanıtlaSil
  14. Tamam o zaman Ceyda'cigim. tekrar tesekkur ederim:)

    YanıtlaSil
  15. Mevlüde Hanım bayıldım doğrusu:) maşaAllah size de çok yakışmış. Hakikaten terziliğinizi konuşturmuşsunuz.
    Bende bir gün böyle muntazam dikebilir miyim acaba!!.. tu tuu maşaAllah kırkbin kere:))

    YanıtlaSil
  16. Saadet Yamak: Haahh Saadetim sen beni simart boyle, bende kendimi hakikaten terzi sanayim:) Boyle boyle ogreniyoruz iste:) Beni bile gecersin hic merak etme, ben sabirsiz oldugum icin bazi detaylari atliyorum cogu zaman:)))

    YanıtlaSil
  17. hmmmmmm :))
    güzel olmuş yine mevlüdem yaaa :))
    eteğe kesinlikle bayıldım :))

    YanıtlaSil
  18. Oytun'la Hayat: Tesekkur ederim Sebnem'im. Katledilecek kuslara ekleyelim bunuda o zaman:)))

    YanıtlaSil
  19. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş,uğraştığınıza değmiş bence,güle güle giyin.
    Derginin bu sayısından ben de bir ceket kalıbı çıkardım ama tedirginim,ölçüler tutuyor mu?Mesela 38 beden gerçekten 38 mi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Bende geçenlerde o modeli görünce aldım dergiyi çok çok güzel olmuş güle güle giyin :) Maşallah size çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  21. ben bu derginin içinden fotolar istiyoruuuuuum :))
    ellerine sağlık kıyafetin çok güzel olmuş. zor bir modele benziyor. omuz ve yaka kısmı çok muntazam duruyor ellerine sağlık. kemerli duruşu daha çok hoşuma gitti. kemerinde aynısını bulmuşsun :) güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil
  22. Benimdunyam: Serpil hanim tesekkur ederim. ben model 001-C'yi kullandim, evet kalip birebir tutuyor. (en azindan benim kullandigim tutuyordu) Ama cok rahat bir kalip degil, ceketin kollarinda kasma yapiyor, ama kumasim kareli oldugu icin ben bozup duzeltmeye cesaret edemedim acikcasi:)) Ama etek super, hic tereddut etmeden etegi yapabilirsiniz:) Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  23. Pinarindunyasi: Tesekkur ederim, evet bazan sadece kapaktaki fotograflar bile dergiyi almamiza yetiyor:) Ama bu sayi cok ozel'di bence, icinde hic kotu bir model yoktu:))

    YanıtlaSil
  24. X Madame: obi kemeri almak istiyorsum ama hep salliyordum ha bugun, ha yarin diye. bu takimi dikmeye baslayinca eh artik alayim bari dedim:) Aslinda model kolay, zorlayan sadece kareleri birbirine denk getirmek oldu:) Onunda formulu varmis ama 1 metreyiyi heba ettikten sonra ogrendim:) Tesekkur ederim bu arada.
    Bu sayinin modellerini daha once isteyen arkadasimiz icin yayinlamistim: Fotolari aksam cektigim icin biraz bulanik, kusura bakma:
    http://melined.blogspot.be/2013/01/burda-classics-ozel-sayi-modelleri.html

    YanıtlaSil
  25. vaooov harika ve ne kadar şık.ellerinize sağlık ve bravo.dikiş zor ve sabır ister.çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  26. aaa nasılda gözümden kaçmış hemen gidip bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Alanay'im, cok tesekkur ederim, yorumlarin ne kadar destekleyici boyle:) Cok cok tesekkur ederim, ama aslinda ben cok sabirsizim, sabirli olsam eminim cok daha guzellerini yaparim ama sabir birakmiyor iste:))))

    YanıtlaSil