20 Ocak 2017

EVMANYA''gi oldum:)

Merhabalarrrr,
Kizlar toplanin bakin ne anlatacagim size. :))
Biliyorsunuz (bilmiyorsaniz da artik ogrendiniz:)) Turkiye'den ev bakiyorum.
Ara ara emlakcilari geziyorum. Nerede alacagima karar verdim nihayet. Simdi sira evi dosemede:))
(Hah evi aldin da demeyin, nereden alacagima karar verdim ya almasi kolay:))

Ev dekorasyonu diye arama yaparken bu siteye denk geldim.  Ev dekorasyonu Sitesi evmanya.com
 
Evmanya'da oncelikle dikkatimi ceken teslimat icin randevu almalari. Annemlerin evine o kadar esyalar aldik;

-Ne zaman getirirsiniz acaba?
-1 hafta icinde sizde olur hanfendi
-1 hafta ben biryere gitmeyecekmiyim yani?
-????

Tabii evmanya'da boyle birsey gorunce otomatik olarak daldim sitelerine.
Amaniiinnnnnn yok yok yaa....
Ozellikle orta sehpalarina bayildim. (caktirmayin uzerlerinde ki aksesuarlara daha cok bayildim:)

Bu arada ucretsiz kurulum hizmeti de veriyorlar. Yine bununla ilgili de bir anim oldugu icin bu da cazip geldi bana:))

Ama kizlarrr ozellikle mutfaktaki detaylara bakin. O beyaz esyalar resmen al beni diyorlar.  Siz soyleyin haksizmiyim.?

 Bu buzdolabindan su almaya gitsem, o manzarada kendimi kaybeder susuzlugumu unuturum:))
Peki ya bu bulasik makinasina ne dersiniz. Cayimi alir, otururum onune:)) Aksam koca kisisi gelince de cicegin yapraklarini koyarim artik onune:)))
Bunlar sticker haa, al istedigin deseni,  yapistir gitsin:)) Dusunme makinanin alti paslandi, buzdolabinin kapak boyasi citladi diye:)
Bu arada indirimler sahane, fiyatlar sahane. Ilk defa bu kadar heyecan yaptim ev dekorasyonu icin:)
Sepette indirimlerine ne demeli? :)
Zaten %25 ten baslayan indirimleri var urunlerde, birde sepette extra indirimleri var. Eeee daha ne isteyelim, degil mi ama? :))

Bu kadar indirimlerinin yaninda birde  haftanin firsatlari yapmislar. Eeee bundan iyisi, samda kayisi yanii:))

Hani biz Turk'lerde bir laf var ya igneden iplige ne ararsan var diye, iste sanki bu laf Evmanya icin soylenmis.
Aydinlatma icin duvar aplikleri ilk tercigim benim.Ama tabiki her zevke urun bulmak cok kolay Evmanya'da.

Secenekler o kadar cok ki heran fikir degistirebilirsiniz, yada zevkiniz aninda degisebilir:))
Bir ev icin gerekli hersey var, sadece biz dikisseverler icin dikis makinasi yoktu:) Ama eminim en kisa zamanda onuda koyarlar satisa:) (Yani umarim:))
Urun yelpazesi cok genis: nevresim takimlarindan perdeye, dekoratif objelerden elektrikli kucuk ev aletlerine, mutfak gereclerinden banyo dolaplarina kadar akliniza gelebilecek hersey var.

Bu arada evinizin stiline karar veremiyorsaniz, bunun icinde cok guzel onerileri var Evmanya'nin.

 Aslinda bana kalsa butun siteyi buraya tasirim ama, sanirim  sizi yukaridaki linke almak en mantiklisi:)



1 yorum: